بخش چهارم:تغییر چارچوب های ذهنی

هاست مخصوص بلاگ ریدر


تغییر چهارچوب های ذهنی یکی از ملزومات این کار است ،باید تفکر سنتی خود را در مورد این تجارت عوض کرده و به این درک برسید که قواعد و قوانین تجارت سنتی به درد این تجارت نمی خورد . این تجارت،تجارتی است کاملا جدید،با اصول و چهارچوب های مخصوص به خود ،تغییر چهارچوب ها نیاز به تکرار و تمرین دارد و یک شبه حاصل نمی شود. چون ما از کودکی با این چهارچوب ها زندگی کرده ایم و آن ها ملکه ی ذهنمان شده اند.

دو نوع از چهارچوب های متداول زندگی سنتی عبارتند از :

الف)حجم فروش:

در تجارت سنتی این قانون مهمی به شمار می آید که فروش بیشتر = سود بیشتر ولی در این تجارت سود بیشتر در گرو ساخت یک سازمان فروش قوی تر میباشد که این امر با ایجاد آموزش و سیستم یک پارچه و موثر امکان پذیر است.

ب)روابط بیشتر:

یکی از ذهنیات مرسوم در تجارت سنتی این ذهنیت است ،اما در بازاریابی شبکه ای این اصل حکم فرما نیست. در بازاریابی شبکه ای آموزش میبینیم که آموزش بدهیم و آموزش می دهیم که آموزش بدهند و این چند اصل دارد.

1.همه چیز در مجموعه از بالا به پایین داپلیکیت می شود:

آموزش ،طرز فکر و نگرش ،رفتار و اعمال و...

نکته : قبل از انجام هر کاری این سوال را از خود بپرسید که آیا این عمل قابل تکثیر است یا نه ، آیا تکثیر آن در سازمان نتیجه ی مثبت خواهد داشت؟این امر لازمه ی یک تکثیر درست و موثر است.

2.اصولی کار کردن:

پیروی کردن از یک سیستم واحد و تبعیت از استراتژی های تیمی که در آن کار می کنید.باید بدانید که هر تیمی ، اصول و روش های کاری مخصوص به خود را دارد.

3.چشم و باید:

تبعیت بدون تجزیه و تحلیل، انجام دادن تمام برنامه های دریافتی از بالای سازمان و باید گفتن به خود در جهت عمل به برنامه و رسیدن به اهداف .


 





تیم شیرهای ایرانی

مشخصات

  • منبع: http://persianlionteam.rozblog.com/post/5
  • کلمات کلیدی: آموزش ,تجارت ,سنتی ,چهارچوب ,تکثیر ,سازمان ,تجارت سنتی ,بازاریابی شبکه
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها